Viihdytkö mieluummin hierontapöydän takana vai osaavan hierojan käsittelyssä? Oletko aina haaveillut hierojan ammatista vai tuletko mieluummin rentoutumaan raskaan päivän jälkeen? Oletko koskaan ajatellut kummalle puolelle pöytää sopisit paremmin? Nyt siitä on helppo ottaa selvää.

Vastaa muutamaan kysymykseen ja testaa oletko pelastava arjen sankari, hierojan kauhu vai hierojien kuningas.

Testi on herättänyt hilpeyttä, naurunpyrskähdyksiä sekä hämmennystä, kuinka hyvin kohdalleen testi onkaan osunut. Muutamia kommentteja Facebookista:

”Hierojan unelma-asiakas, sitä mä kyllä varmaan olenkin. Ainakin töitä riittää hierojalle.” ja ”Hierojan unelma… Tosin luulen että paremminkin kauhu. Ensin jo pelkkä lämmittely saa minulla aikaan reaktion ”älä hiero niin lujaa” ja muutaman hierontakerran jälkeen hieroja tuumaa ”tässä tulee hiki”.” Moni on löytänyt itsestään myös ultimaattisen rentoutujan… ”Hierojalla käynti tekis hyvää välillä.”

Vastaa viimeistään 30.4.2017 ja voit voittaa hierontalahjakortteja tai 200 euron koulutuslahjakortin.

Jos kipinä heräsi ja haluat toteuttaa itseäsi auttamalla muita, hae Hierontakoulu Atlakseen. Seuraavat ryhmät aloittavat 28.8.2017, mutta varaa aika haastatteluun heti. Haastattelu ei sido sinua vielä mihinkään vaan voit silloin esittää kysymyksiä. Voit myös ilmoittautua infoon 26.4. klo 18 tai ilmaiseen tunnin koulutukseen 31.5. klo 17.30. Lisätietoa löydät  opinto-oppaasta sekä kotisivuiltammeHaku on auki.

Hyvä tapa tutustua hierojan ammattiin, Hierontakoulu Atlaksen upeisiin tiloihin ja mahtavaan henkilökuntaan on varata aika hierojalle. Jos hierontapöydän päällä on mielestäsi parempi olla kuin sen vieressä, olet myös erittäin tervetullut testaamaan sekä osaavien opiskelijoidemme että koulutettujen hierojiemme palveluita. Varaa aika ja rentoudu oman hoitohuoneen rauhassa.

PS. Kun olet tehnyt testin, voit kertoa siitä myös kavereillesi. Olisitko arvannut millaisen vastauksen he saivat…