HeHeikkiHikki Hämäläinen aloitti koulutetun hierojan opinnot Hierontakoulu Atlaksen ensimmäisessä ryhmässä. Valmistuttuaan Heikki palasi takaisin Atlakseen sekä osteopatian opiskelijaksi, hierojaksi että klinikkaharjoittelun valvojaksi.

– Tämä on paras paikka kehittyä, osteopatian alalla Atlas on ykkönen. Täällä saa koko ajan sparrausta, mikä on tärkeää kehittymisen kannalta. Kun voi tehdä hierontaa osteopaattisin tekniikoin, siitä on lisäarvoa myös asiakkaalle. Osteopatia toimii loistavasti niihin vaivoihin, joihin klassisella hieronnalla ei pystytä vaikuttamaan, Heikki kertoo.
– Lisäksi täällä on tuttu, loistava ilmapiiri. Täällä on kivaa olla töissä, Heikki lisää.

Miksi Hierontakoulu?

Atlaksen kotisivut tekivät Heikkiin vaikutuksen.

– Markkinointi oli tehty hyvin, sivut antoivat luotettavan kuvan. Kaiken kaikkiaan Hierontakoulu Atlas oli laadukkaan oloinen paketti, Heikki muistelee hakuvaihettaan.

– Opiskelu vastasi hyvin odotuksia. Hyvät opettajat ja hyvät tilat. Yllätyksiä ei juuri tullut, ainoastaan ehkä se, kuinka fyysistä työtä hieronta on, Heikki jatkaa.

– Nyt jatkan osteopaattikoulutuksessa. Osteopatia on elämän mittainen projekti. Tässä ei ihan heti tule valmiiksi, aina voi oppia lisää. Hoitofilosofia ja tekniikat eivät ihan nopeasti ole loppuun tyhjennettyjä. Kysymys on kuitenkin aina asiakkaan hoitamisesta, vain näkökulma vaihtelee, Heikki sanoo.

Haluatko opiskella terveysalalle?

Uudet koulutetun hierojan ryhmät aloittavat 28.8.2017. Voit valita haluatko opiskella aamu- vai iltaryhmässä. Hierontakoulu Atlaksen opetuksesta ja tiloista voit lukea lisää opinto-oppaasta sekä kotisivuiltamme.

Varaa oma rentoutushetkesi

Varaa itsellesi aika rentouttavaan hierontaan oman hoitohuoneen rauhassa joko verkkokaupastamme tai puhelimitse ma – to klo 8 – 21 numerosta 044 7424 000. Edullisten oppilashierontojen lisäksi voit valita koulutettujen hierojien ja opettajien palveluja, kuten hierontaa osteopaattisin tekniikoin tai esimerkiksi kinesioteippausta.

Jos haluat varata ajan Heikille, se onnistuu näppärästi Hierontakoulun ajanvarauksesta (valitse asiakaspalvelijaksi Heikki Hämäläinen). Voit varata Heikille ajan myös Fysio & Training -klinikalle Olariin.