Anatomian alkeet

49,00

Anatomian alkeet -kirjan tarve lähti opiskelijoiden haasteista oppia nopeasti suuri määrä anatomian tietoa. Kirja on rakennettu hieronnan ja osteopatian opettajien toimesta, vastaten opiskelun ja työelämän tarpeisiin. Anatomia on laajuudeltaan sellainen, joka vaaditaan useimmissa terveydenhuoltoalan perusteissa. Kirjassa anatomian kielenä käytetään latinaa sekä suomenkieltä. Kirja soveltuu erityisesti anatomian alkuvaiheen opintoihin. Kirja sisältää teoria- ja harjoitussivut anatomian opiskeluun.

Tilauksen nouto

Kirjan voi noutaa erikseen sovittuna aikana. Sovi ajankohdasta tiimi@atlaspro.fi. Maksutapoina ovat käteinen ja yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Postitus

Postitus tapahtuu 5 arkipäivän kuluessa. Toimituskulut ovat 15 euroa.
Yli 20 kirjan kertatilauksessa, laitathan tarjouspyynnön tilaustietoineen: toimisto@osteopatiakoulu.fi

Tiedustelut: toimisto@osteopatiakoulu.fi

Osasto: