Urheilutausta opetti koulutetulle hierojalle ja yrittäjälle Heidi Himmaselle, kuinka tärkeää lihashuolto on. Myös pitkään jatkuneet selkäkivut herättivät kiinnostuksen erilaisiin hoitoihin. Hyvä hieronta voi parhaimmillaan poistaa tai ainakin lievittää koviakin kipuja.

Miksi Hierontakoulu Atlas?

– Halusin terveys- ja hyvinvointialalle ja mietin, että hierontaopiskelu olisi hyvä lähtökohta. Googlailin eri vaihtoehtoja ja Atlaksen sivut nousivat heti ylitse muiden. Ne olivat jotenkin luotettavimman ja ammattimaisimman oloiset. Kun sivuilla vielä luki, että koulutus alkaa kahden viikon päästä, hain heti ja seuraavana päivänä olin jo haastattelussa, Heidi muistelee.

– OHeidi_Himmanen_blogipiskelu oli tosi hauskaa ja fiilis tosi hyvä. Tunsin että voin luottaa ihmisiin ja henkilökunta haluaa aidosti opiskelijan parasta. Ja puitteet olivat tosi hienot. Myös opiskelukaverit olivat mahtavia, ja kun meitä oli monta samassa tilanteessa eli alanvaihtajina, sain tosi hyvin vertaistukea, Heidi jatkaa.

Osteopatian opiskelija

Jatko-opintosuunta selvisi Heidille opiskelun aikana.

– Olin käynyt osteopaattisessa hoidossa jo ennenkin, mutta kun seurasin osteopatian opiskelijoita ja kuuntelin sivusta heidän kommenttejaan niin suunta selvisi. Olen aina urheillut paljon ja jo hieronnan opiskelu auttoi ymmärtämään vaivoja ja sain ihan eri fiiliksen kehosta. Halusin päästä vielä syvemmälle ja saada lisää tietoa, Heidi kertoo.

– Osteopatian oppeja ja tekniikoita voi hyödyntää heti hieronnan yhteydessä. Tämä on selvä kilpailuetu. Kun olen puhunut asiakkaille vastaanotolla osteopatiasta niin kymmenestä asiakkaasta ehkä yksi tai kaksi on kuullut asiasta tai mahdollisesti käynyt hoidossa, sanoo Heidi.

Lisätietoa Heidin palveluista www.heidihimmanen.fi.

Sinustakin koulutettu hieroja?

Tule tutustumaan kouluun, koulutetun hierojan valmistavaan koulutukseen, opettajaan ja tiloihin tunnin ilmaisessa hierontakoulutuksessa 7.12.2015 klo 17.30 – 19.00 tai infoon 19.11.2015 klo 18.00.

Uudet koulutetun hierojan ryhmät aloittavat 25.1.2016. Voit valita haluatko opiskella aamu- vai iltaryhmässä. Hierontakoulu Atlaksen opetuksesta ja tiloista voit lukea lisää opinto-oppaasta sekä  kotisivuiltamme.