Kati Kajander-Kiri

Kati – Osteopaatti, koulutettu hieroja

Olen koulutettu hieroja ja osteopaatti, ja haluan jakaa kanssasi pienen palasen itsestäni. Olen empaattinen ja rehellinen ihminen ja välitän aidosti jokaisesta kohtaamastani ihmisestä.

Pyrin luomaan hoitotilanteisiin lämpimän ja turvallisen ilmapiirin, jossa jokainen asiakas tuntee olonsa arvostetuksi ja kuulluksi. Asiakkaiden hyvinvointi on minulle tärkeintä, ja teen parhaani auttaakseni heitä kohti parempaa terveyttä ja hyvinvointia.

Kokemukseni erilaisista hoitoympäristöistä ja hoitotilanteista ovat antaneet minulle monipuolista osaamista eri-ikäisten ihmisten hoitamiseen. Erityinen kiinnostukseni kohdistuu kipuasiakkaisiin ja nivelsairauksista kärsiviin ihmisiin. Olen itse kokenut näitä haasteita omassa elämässäni, ja se on syventänyt ymmärrystäni ja empatiaani näitä tilanteita kohtaan.

Halu kehittyä ja oppia uutta on minulle tärkeää. Pyrin jatkuvasti päivittämään ammattitaitoani osallistumalla säännöllisesti jatkokoulutuksiin ja seuraamalla alan uusimpia suuntauksia. Haluan varmistaa, että pystyn tarjoamaan sinulle parhaita mahdollisia hoitomenetelmiä, jotka vastaavat juuri sinun yksilöllisiä tarpeitasi.

Olen iloinen, että saan olla osa AtlasPro tiimiä ja odotan innolla mahdollisuutta auttaa juuri sinua, yksilöllisesti ja omistautuneesti.

Toimin myös Tempur-tyynyjen jälleenmyyjänä. Autan sinua oikean tyynyn valinnassa, sekä opastan mielelläni myös nukkumisergonomiaan, sekä unenhuoltoon liittyvissä kysymyksissä.

Palveluni: Osteopatia

Koulutukset:

Koulutettu hieroja, Hierontakoulu Atlas 2016

Osteopaatti, Osteopatiakoulu Atlas 2018-2022

Jatkokoulutukset:

• Manuaalisten taitojen -erikoistumiskoulutus, Osteopatiakoulu Atlas 2017
  • Vauvahieronnan ohjaajakoulutus, Terhi Elo 2019
  • Lasten Osteopatia, Mika Kivistö 2020
  • Purentatoimintahäiriön ja leukanivelen hoito, hengitys, Osteo & Voice, Kirsi Vaalio 2021
  • Naisten terveys ja raskaus, osteopaattinen lähestyminen, Suomen osteopaattiliiton kevätkoulutus, Renzo Molinari 2022
  • The Perrin Technique for the osteopathic diagnosis and treatment of Chronic Fatigue Syndrome and Fibromyalgia, Raymond Perrin 2022, Osteopatiakoulu Atlas
  • Osteopaattinen kliininen näkökulma kehon onteloihin, Suomen osteopaattiliiton kevätkoulutus. Christian Fossum 2023