Sami Ruotsi

Mielen ja kehon tuntemusta ihmisyyden pinnan alta

Entisenä taistelusukeltaja-erikoisjoukkosotilaana olen toiminut useissa kansainvälisissä kriisinhallinnan operaatioissa. Niistä kokemuksista olen oppinut, miten ihmisen mieli toimii paineen ja stressin alla. Hieroja- ja osteopaattiopintojen sekä monipuolisen jatkokoulutuksen myötä työkalupakkini on laajentunut syvällisellä ihmiskehon tuntemuksella. Kaksi näennäisesti erilaista uraa yhdistyvät osaamisessani inspiroivaksi kokonaisuudeksi, jonka avulla on mahdollista auttaa kaikenlaisia ihmisiä, jotka kamppailevat oman hyvinvointinsa kanssa.

Myös urheiluvalmentajana toimiminen on opettanut valmiuksia lähestyä eri ikäryhmiä. Sekä valmentajana, että osteopatian ammattilaisena missionani onkin ennen kaikkea ihmisten auttaminen niin mielen kuin kehollisella tasolla.

Olen aina valmiina kaikenlaisiin haasteisiin ja jos en jotain osaa, niin opettelen. ”Pinnan alla piilevä voima on sitä, että kykenee tehokkaasti soveltamaan erilaisia sopeutumiskeinoja, tietoisesti luomaan henkilökohtaisia merkityksiä sekä tukeutumaan muihin ihmisiin.” Ote on kirjastani Voima on pinnan alla.

Palveluni:
Osteopatia, Lasten osteopatia, Raskausajan osteopatia, Hieronta, Valmennus. Palvelua suomeksi ja englanniksi

Koulutukset:
Osteopaatin koulutus, Osteopatiakoulu Atlas