Tiina Lehmuskoski

Olen toiminut terveydenhuollon ammattilaisena vuodesta 2004 lähtien, jonka vuoksi asiakasryhmäni on monipuolinen – urheilijoista urheileviin nuoriin, lapsiin ja raskaana oleviin. Erityisosaamistani ovat urheilijoiden tarpeiden huomioiminen hoidossa ja kuntoutuksessa sekä akuuttien vammojen hoito ja leikkauksen jälkeinen kuntoutus. Mikäli sinulla on akuutti vamma, etkä löydä aikaa nopeasti, voit laittaa minulle sähköpostia tiina.lehmuskoski@atlaspro.fi ja pyrin järjestämään akuutin ajan. Vastaanottotyön lisäksi opetan osteopatiaa sekä hierojien ja fysioterapeuttien manuaalisten taitojen jatkokoulutusta Osteopatiakoulu Atlaksessa.

Palveluihini kuuluvat osteopatia ja fysioterapia, ja teen työtä sekä suomeksi että englanniksi.

Koulutukseni:
Fysioterapeutti AMK
Osteopaatti, MSc
Ratkaisukeskeinen työnohjaaja, Helsingin yliopisto

Kehitän ammattitaitoani opettamisen lisäksi osallistumalla useisiin jatkokoulutuksiin vuosittain. Olen Suomen Osteopaattiliitto ry:n jäsen.

Ajanvaraus