Maaliskuussa Walker Spinning Babies & Rebozo Workshop 2017 eli kuusikymmentä kätilöä, doulaa ja opiskelijaa valloittivat Atlas Collegen tilat.

– Järjestimme koulutuksen ensimmäistä kertaa Atlaksessa vuonna 2015, joten tiesin, että tilat ovat erittäin toimivat isoon ja toiminnalliseen koulutukseen. Aktiivista osallistumista sisältävä koulutus ei olisi toiminut pienessä luokkahuoneessa, me tarvitsimme kunnon tilat, kätilö Johanna Honkanen kertoo.

Koulutuksessa harjoiteltiin erilaisia raskausajan venytyksiä, joita käyttämällä kohtu saadaan tasapainotettua ja synnytys sujuvammaksi. Jos lihaksissa on epätasapainoa, vauva voi asettua kohdussa väärään asentoon.

Tilat taipuvat monenlaiseen käyttöön

Hierontakoulu Atlas ja Osteopatiakoulu Atlas toimivat edustavissa tiloissa Espoon Isossa Omenassa. AV-laitteiden lisäksi koulutustilat on varustettu hoitopöydillä ja anatomisilla malleilla. Kaikessa on ajateltu paitsi opiskelijoiden myös kouluttajan viihtyvyyttä.

– Omien koulutustemme lisäksi tilojamme ovat käyttäneet mm. fysioterapeutit, lymfaterapeutit ja ensiapukouluttajat. Avaamme ovemme mielellämme myös muille kouluttajille, Atlas Collegen rehtori Tiina Lehmuskoski kertoo.

Atlaksen tilat muodostuvat kahdesta suuresta luokasta, hyvin varustelluista hoitohuoneista ja isosta sosiaalitilasta. Koulutuksen yhteyteen voi myös varata tarjoiluja. Tilan hinta per luokka av-laitteineen:

• 100 € (+ alv 24 %) per päivä, arkipäivisin
  • 150 € (+ alv 24 %) per päivä, viikonloppuisin ja pyhäpäivisin

– Tilat sopivat terveysalan koulutusten lisäksi hyvin myös yritysten tyky-päiviin tai muihin tapahtumiin, Tiina Lehmuskoski muistuttaa.

Kiinnostuitko – ota yhteyttä toimisto@hierontakoulu.fi.