Meillä Hierontakoulu Atlaksessa opiskelee hyvin monenlaisista taustoista tulleita, innokkaita terveysalan tulevia ammattilaisia. Osa opiskelee hierojaksi alanvaihtajana, osa puolestaan saattaa haluta jatkaa opintojaan hierojan ammattitutkinnon jälkeen esimerkiksi osteopaatiksi. Meillä opiskelijoiden kirjo on laaja – yhteiset tekijät eri opiskelijoiden välillä ovat aito halu auttaa ihmisiä ja kiinnostus terveysalaa kohtaan.

Työn ohessa opiskellen kohti unelma-ammattia

Katarina, 23, toimii tällä hetkellä sekä hoivapalvelu- että ravintola-alalla ja opiskelee Atlaksella hierojaksi töiden ohessa. Opiskelu on monimuoto-opiskelua, jonka voi suorittaa joko ilta- tai aamuryhmässä. Koska hierojan ammatti on hyvin käytännönläheinen, kuuluu myös opintoihin paljon käytännön harjoittelua ja asiakaskohtaamisia.

Katarinan tulevaisuuden tavoitteena on yhdistää hoivapalveluun hierontamahdollisuus. Hän haluaa myös yleisesti painottaa, kuinka hieronta auttaa kaikenikäisiä, ja että kaikki vauvasta vaariin ovat tervetulleita hierontaan.

Katarina opiskelee Atlaksella hierojaksi töiden ohessa.

Itsevarmuus ja osaaminen kasvavat positiivisessa ilmapiirissä

Katarina on erityisen kiinnostunut fyysisestä hyvinvoinnista ja sen vuorovaikutuksesta henkisen hyvinvoinnin kanssa. Tähän linkkiin pääsee hierojan opintojen aikana syventymään, ja opiskelijat oppivatkin tuntemaan kehon toiminnot loistavasti.

Katarina kiittää koulua tärkeiden oppien lisäksi erityisesti lämpimästä ilmapiiristä:

Opiskelut ovat tähän mennessä antaneet kattavat käytännön opetukset ja varmuuden omalle tekemiselle. Koululla on huiput opettajat ja ilmapiiri sekä mahtava yhteishenki!”

Lue lisää meillä opiskelusta ja hae mukaan hierojaopintoihin!