Viime vuoden joulukuussa Hierontakoulu Atlas arpoi Facebook-tykkääjien kesken rajoittamattomat hieronnat vuodelle 2016. Merle on enemmän kuin tyytyväinen voittoonsa.

– Tämä oli paras mahdollinen palkinto. En tiedä, että mikään muu firma oikeasti antaisi näin isoa palkintoa vieraalle ihmiselle. Olen yrittänyt käydä joka viikko hieronnassa, yleensä jopa kaksi kertaa viikossa tunnin tai 90 minuuttia. Eli olen käyttänyt aikoja niin paljon kuin olen ehtinyt, Merle kertoo.

– Ensin en tosin uskonut, että tämä on totta. Kerran tai muutaman kerran olisi ollut uskottavaa, mutta koko vuosi, Merle ihmettelee.

Hieronnalla on ollut myös vaikutusta.

– Oloni on parempi, olen laihtunut, selluliitti on vähentynyt ja töissä jaksaa paremmin. Niska on hyvässä kunnossa. Olen myös saanut hyviä vinkkejä siitä, miten treenata niin, että kehon molemmat puolet pysyvät tasapainossa ja muutenkin kunnossa. Täällä on todella hyvä fiilis, loistavaa porukkaa, ovat ilolla ja hyvällä hengellä tekemässä. Ihmisten ei tarvitse pelätä oppilashierontaa, kaikki ovat olleet todella hyviä, minulla ei ole huonoa sanaa sanottavana.

– Jokaisen pitäisi käydä kerran kuussa tai kerran viikossa hieronnassa. Oman kropan kanssa pitää elää koko elämä. Ja siihen kroppaan pitäisi olla tyytyväinen, se pitää sinut hengissä, Merle jatkaa.

– Olen jo osallistunut ensi vuoden kisaan, mutta palkinto tuskin osuu toista kertaa kohdalle. Hierontaan on pakko tulla ensi vuonnakin, tästä tulee riippuvaiseksi, Merle naurahtaa.

Oletko sinä seuraava?

Kisa on taas käynnissä. Oletko sinä ensi vuoden voittaja? Tällä kertaa palkintoja on kaksi. Toinen rajoittamattomat vuoden hieronnat arvotaan tykkääjien kesken ja toisen saa parhaimman perustelun esittänyt miksi hän tai joku muu tarvitsisi itselleen rajoittamattomat hieronnat. Lue kilpailun säännöt ja osallistu.

Voit tulla testaamaan hieronnat jo nyt

Varaa itsellesi aika rentouttavaan hierontaan oman hoitohuoneen rauhassa joko verkkokaupastamme tai puhelimitse ma – to klo 8 – 21 numerosta 044 7424 000. Edullisten oppilashierontojen lisäksi voit valita koulutettujen hierojien ja opettajien palveluja, kuten hierontaa osteopaattisin tekniikoin tai esimerkiksi kinesioteippausta.

Kiinnostaako koulutetuksi hierojaksi opiskelu?

Uudet koulutetun hierojan ryhmät aloittavat 23.1.2017. Hierontakoulu Atlaksen opetuksesta ja tiloista voit lukea lisää opinto-oppaasta sekä kotisivuiltamme.