Hierojan ammatti on monipuolinen näköalapaikka terveydenhuollon alalla. Hierojaksi kouluttautuminen avaa ovia myös erikoistumis- ja jatko-opintoihin. Atlaksella voi jatkaa hierojaopintojen jälkeen osteopaatiksi opiskelemalla työn ohessa.

Opiskelijahierontojen lisäksi Atlaksen tiloissa toimii useita koulutettuja hierojia, jotka tarjoavat klassista hierontaa sekä hierontaa osteopaattisin tekniikoin. Tässä kahden koulutetun hierojamme, Jesse Salon ja Kati Kajanderin, ajatuksia hierojan ammatista sekä Atlaksella opiskelusta ja työskentelystä. Jos haluat liittyä joukkoomme, hae mukaan opiskelemaan.

Mikä hierojan ammatissa on parasta?

Koulutetut hierojamme arvostavat ammatissa asiakastilanteita ja mahdollisuutta auttaa ihmisiä konkreettisesti.

”Parasta hierojan ammatissa on se, että saa auttaa niin monia ihmisiä, tuoda apua ja parantaa heidän terveyttään. Hienoa on myös se, että näkee työnsä tulokset niin suoraan ja saa myös tosi usein positiivista palautetta asiakkailta. Tykkään myös työn kohtaavuudesta – asiakkaan kanssa tulee juteltua”, summaa Jesse.

”Omassa työssäni hierojana parasta ovat ihmiset. Hierojan ammattiin halusin lähteä, koska halusin konkreettisesti auttaa ihmisiä. Ihmisen fysiologia ja anatomia kiinnostaa, ja työ on hyvin antoisaa, koska oppiminen ei lopu ikinä! Koulutusmahdollisuudet oman ammattitaidon kehittämiseksi ovat hyvät, joten mahdollisuuksia on loputtomasti”, kertoo Kati.

Opiskelu ja työskentely Hierontakoulu Atlaksessa – Kannustava ympäristö kaikille

Jesse lähti opiskelemaan hierojan ammattiin pohjalla jo kokemusta hieromisesta. Hän halusi syventää osaamistaan sekä saada uuden ammatin hoitoalalla.

”Atlas on alusta asti tuonut mulle hyvän fiiliksen. Jo ensimmäisestä kuvasta, jonka näin nettisivuilla, tuli fiilis, että noilla käytävillä haluaisin vielä kulkea. Myöhemmin Atlaksesta tuli vielä työpaikkanikin ja sekin on toiminut todella hyvin! Atlas tarjoaa minulle paikan, missä saan harjoittaa ammattiani. Saan myös olla vuorovaikutuksessa kollegoideni kanssa säännöllisesti, mikä tuo työhöni lisää väriä ja syvyyttä”, Jesse kertoo fiiliksistään Atlaksella.

Hierontakoulu Atlaksella positiivinen ilmapiiri ja yksilöiden huomioiminen on kaikki kaikessa. Tavoitteenamme on tarjota hyvä ja kannustava ympäristö niin opiskelijoille, asiakkaille, koulutetuille hierojille kuin opettajille.

Kati kertoo kokemuksistaan Atlaksella opiskelusta ja työskentelystä:

”Hierontakoulu Atlas tarjoaa laadukasta hieronnan koulutusta, huomioiden opiskelijat yksilöinä. Ilmapiiri on kannustava ja näin ollen oppiminen on helppoa ja mukavaa. Koulun tilat ovat nykyaikaiset ja tyylikkäät. Koulu tekee jatkuvasti töitä sen eteen, että opetuksen taso Suomessa pysyy korkeana.

Työpaikkana Hierontakoulu Atlas panostaa työhyvinvointiin, ja näin ollen työilmapiiri on lämmin ja rohkaiseva. Hierontakoulu Atlas kannustaa työntekijöitään ja tukee jokaisen yksilöllistä kehitystä uralla eteenpäin.

Koen saaneeni parhaan mahdollisen opetuksen, tuen ja kehitysmahdollisuudet Hierontakoulu Atlaksessa niin opiskelijan kuin yrittäjän näkökulmasta.”

Tule kokemaan Atlas!

Mikäli kiinnostuit hierojan ammatista, kannattaa lähettää hakemus pikaisesti. Seuraava opiskeluryhmä aloittaa 27.8. ja siihen voi vielä hakea. Haastattelemme kaikki hakijat – keskustelun aikana voit kysyä opiskelusta ja hierojana työskentelystä.

Voit myös tulla testaamaan koulumme toimintaa asiakkaana ja tulla hoitamaan kehoasi kertaluontoisesti tai säännöllisesti ammattimaisissa hieronnoissa. Tervetuloa!

Ajanvaraukseen ja hinnastoon pääset tästä.