Hierontakoulu Atlaksen Tiina Lehmuskosken kirja lasten ja nuorten urheilusta ja harrastamisesta julkaistaan ensi keväänä. Tarkoituksena on avata vanhemmille sitä, mitä heidän tulee tietää lastensa liikuntaharrastuksista, kuinka tukea huipulle pyrkivää lasta ja kuinka tukea liikuntaa harrastavaa lasta. Kirjassa nostetaan esiin elämän tasapainoa ja vanhempien vastuuta siitä, ettei lasta kuluteta uuvuksiin.

Sportfulness-kirjasta on tehty kustannussopimus ja se ilmestyy keväällä 2019. Kirjan valmistumista ja keskustelua hyvinvoinnista ja harrastuskulttuurista voi seurata Sportfulnessin somesta Facebookin ja Instagramin kautta.

Tiina Lehmuskoski on pitkän linjan terveydenhuollon ammattilainen, kouluttaja ja yrittäjä, jonka intohimona ovat lasten ja nuorten terveys ja auttaminen. Hän on kuntouttanut tuhansia eri urheilulajeissa vammautuneita ihmisiä. Lehmuskoski on koulutukseltaan fysioterapeutti, osteopaatti, maisteri, pedagogi ja työnohjaaja.

Sportfulness-kirja on ajankohtainen ja puhutteleva teos, jonka aidot esimerkit kertovat lukijalle, kuinka liiallinen urheilu voi olla lapselle haitaksi. Idea kirjaan on syntynyt elävän elämän esimerkeistä, kun monet vanhemmat ovat kyselleet neuvoja lapsensa urheiluvammoihin ja treenaamiseen liittyen. Teoksen tavoitteena on herättää vanhemmat muuttamaan lasten ja nuorten urheilukulttuuria.

Seuraa kirjan etenemistä ja keskustelua somessa! Liitytään kaikki näihin talkoisiin yhdessä – lasten vuoksi.
Kirja tulee myöhemmin myyntiin kirjakauppoihin ja S-ryhmän kauppoihin. Lisäksi sitä voi tilata Atlaksen verkkokaupasta.