Meillä Hierontakoulu Atlaksessa opiskelee hyvin monenlaisista taustoista tulleita, innokkaita terveysalan tulevia ammattilaisia. Osa opiskelee hierojaksi alanvaihtajana, osa puolestaan saattaa haluta jatkaa opintojaan hierojan ammattitutkinnon jälkeen esimerkiksi osteopaatiksi. Meillä opiskelijoiden kirjo on laaja – yhteiset tekijät eri opiskelijoiden välillä ovat aito halu auttaa ihmisiä ja kiinnostus terveysalaa kohtaan.

Hierojaopiskelijat oppivat ymmärtämään ihmisen anatomiaa ja fysiologiaa

Anatomian opinnot ja ihmiskehon kokonaisvaltainen ymmärrys muodostavat tärkeän osan hierojan ammattitutkintoon tähtäävistä opinnoista. Atlaksella opiskelijat käyttävät hieronnan ja osteopatian opettajiemme koostamaa Anatomian alkeet -kirjaa.

Opiskelijamme Petri Nevalainen, 42, haluaa syventää anatomian ja fysiologian ymmärrystään, ja hän kokeekin hierojan opinnot erittäin opettavaisina. Kiinnostus kehonhuoltoon ja hierontaan sekä halu toimia tulevaisuudessa yrittäjänä saivat Petrin alalle.

Petri opiskelee hierojaksi Atlaksella työnsä ohessa. Petriä kiinnostavat erityisesti kehonhuollon ymmärryksen syventäminen sekä mahdollisuus toimia tulevaisuudessa yrittäjänä alalla.

Hierojan opinnot ovat toimiva yhdistelmä harjoittelua ja teoriaa

Petri on ensihoitaja ja palomies, joka opiskelee Atlaksella työnsä ohella. Itse hierontatyössä Petri näkee etuna joustavuuden ja omien työaikojen määrittelyn. Joustavuus on korostunut myös opinnoissa, joita on voinut tehdä hyvin työn ohessa.

Monipuolinen opetus sisältää teoriapohjaa rakentavaa tietoa sekä paljon käytännön harjoittelua, jossa opitaan kohtaamaan asiakkaat yksilöinä ja auttamaan erilaisissa vaivoissa. Tavoitteenamme on tarjota jokaiselle opiskelijalle eväät loistaa tulevaisuudessa ammatissaan positiivisessa, kannustavassa ja opiskelijalähtöisessä ilmapiirissä.

Paras opetus, huumorintajuiset opettajat, hyvä ilmapiiri, ensiluokkaiset tilat ja järkevä yhdistelmä työharjoittelua ja teoriaa. Kaiken kaikkiaan paras hierontakoulu!” Petri listaa Atlaksen hyviä puolia opiskelijan näkökulmasta.

Lue lisää meillä opiskelusta ja hae mukaan hierojaopintoihin!