Atlas on mukana opiskelijoidensa arjessa myös koulutuksen päättymisen jälkeen. Atlas tarjoaa erilaisia palveluja niille aloittaville yrittäjille, joilla ei ole esimerkiksi taloushallinnon tai markkinoinnin kumppania valmiina.

– Markkinointi tärkeää. Asiakkaita ei voi odotella kahvikupin äärellä eikä markkinointia tehdä vasemmalla kädellä. Jos luottaa pelkkään viidakkorumpuun, rahat loppuvat hyvin pian kesken, muistuttaa Atlaksen hierojaopiskelija Joel.

– Personal trainerille tämä on hyvä lisä asiakkaille tarjottavaan palettiin. Kunnon kohotus on kausiluonteista, mutta kivun hoito kiinnostaa ihmisiä aina, sanoo Joonas.

Koulutukseen sisältyy myös osio Hieroja yrittäjänä. Yrittäjyys on osalle opiskelijoista itsestäänselvyys, osalle mielenkiintoinen vaihtoehto ja joillekin asia, jota ei ole edes ajatellut. Mutta tieto lisää varmuutta.

– Itsensä työllistäminen ei enää pelota, Hanna kertoo.

– Yrittäjyys on portti vapauteen, Julia painottaa.

Yrittäjäksi yksin, kimpassa tai palkkatöiden lisäksi

Aina yrittäjäksi ryhtyminen ei tarkoita vanhan hylkäämistä ja palkkatyöstä luopumista.

– Tämä on hyvä lisä päivätyön rinnalle, Jukka huomauttaa.

Yrittäjäksi voi ryhtyä myös yhdessä toisen yrittäjän kanssa, jolloin esimerkiksi tila- ja markkinointikustannukset voi jakaa. Sopivia kumppaneita ovat mm. toinen hieroja, fysioterapeutti, kuntosali, ravintoneuvoja tai vaikka kampaamo/kosmetologi. Helsingissä toimi yhdistelmä hieroja & kukkakauppa. Eli vain mielikuvitus ja asiakkaiden segmentointi asettavat rajoja – jos nekään 

Haluatko terveysalan yrittäjäksi?

Haluatko hierojaksi?

Onko hieroja sinun unelma-ammattisi? Etsitkö hierojan ammattitutkinnosta porttia terveysalan jatko-opintoihin? Varaa paikkasi 17.8.2015 alkavaan koulutukseen ja liity mukaan mahtavaan porukkaamme!

Tervetuloa Hierontakoulu Atlaksen infoon (valitse sinulle sopivin ilta)

maanantai 30.3. klo 18.00 – 18.30
keskiviikkona 29.4 klo 18.00 – 18.30
tiistaina 2.6 klo 18.00 – 18.30