Meillä Hierontakoulu Atlaksessa opiskelee hyvin monenlaisista taustoista tulleita, innokkaita terveysalan tulevia ammattilaisia. Osa opiskelee hierojaksi alanvaihtajana, osa puolestaan saattaa haluta jatkaa opintojaan hierojan ammattitutkinnon jälkeen esimerkiksi osteopaatiksi. Meillä opiskelijoiden kirjo on laaja – yhteiset tekijät eri opiskelijoiden välillä ovat aito halu auttaa ihmisiä ja kiinnostus terveysalaa kohtaan.

Kiinnostus alaa kohtaan syntyy usein omakohtaisista kokemuksista

Kiinteistöhuollon työnjohtana lähes kaksi vuosikymmentä työskennellyt Roni Huuskonen, 39, valmistui hierojaksi Atlakselta ja jatkaa meillä myös ammatinharjoittajana. Ronin innostus alaa kohtaan lähti liikkeelle leikkauksen jälkeisen kuntoutuksen myötä. Roni koki, että hieronnalla oli merkittävä vaikutus kuntoutuksessa ja oman terveyden parantamisessa.
Toisena motivaattorina oli halu saada elämälle uusi suunta pitkän uran jälkeen kiinteistöhuollon työnjohtajana. Roni näkee terveysalan työllistymismahdollisuudet hyvinä. “Jatkan koulutusta manuaalisten taitojen koulutuksessa, ja tulevaisuudessa on haave aloittaa klassisen osteopatian opinnot”, Roni suunnittelee.

Roni kiinnostui terveysalasta oman kuntoutuksensa jälkeen, ja toimii nyt Atlaksella hierojana.

Atlaksen tiloissa viihtyvät niin asiakkaat, opiskelijat kuin opettajatkin

Roni kiittää Atlaksen laadukasta opetusta sekä turvallista ja kannustavaa opiskeluilmapiiriä. “Atlaksen tilat ovat asiakasystävälliset, unohtamatta oppilaiden ja henkilökunnan viihtyvyyttä”, hän jatkaa.

Meidän tilamme ovatkin varta vasten suunniteltu vastaamaan kaikkien tiloissa kävijöiden tarpeisiin: opiskelutilat ovat opiskelijoille ja opettajille otolliset, ja tietotaitoa on helppo jakaa. Asiakkaat sen sijaan otamme vastaan oman hoitohuoneen yksityisessä rauhassa.

Lue lisää meillä opiskelusta ja hae mukaan hierojaopintoihin!